اخبار مهماقتصادی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی خبر داد؛ مصرف روزانه بیش از سه میلیون لیتر بنزین در مشهد

کد خبر : 17196

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال روزانه بطور متوسط سه میلیون و ۶۱ هزار و ۴۵۷ لیتر بنزین در بخش و حمل و نقل مشهد به مصرف رسیده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرناعلی اصغر اصغری با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان تیر ماه حدود ۳۷۹ میلیون و ۶۲۱ هزار لیتر بنزین در بخش حمل و نقل مشهد مصرف شده است افزود: ۹۹ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۲۰۰ لیتر از این مقدار مربوط به تیر ماه است.
وی اظهار داشت: طی این مدت ۹۸ میلیون و ۷۱۰ هزار لیتر نیز نفت گاز در این بخش مصرف شده است.
وی گفت: تمام نفت گاز و ۹۵ درصد بنزین مصرفی استان خراسان رضوی از نوع یورو چهار و پنج درصد بنزین مصرفی هم از نوع سوپر است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی افزود: توزیع بنزین و نفت گاز یورو چهار از دهه فجر پارسال در این استان آغاز شده است.
اصغری اظهار داشت: عملکرد شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی و همکاری مطلوب شرکت های حمل و نقل در تامین و توزیع سوخت یورو چهار به نحوی بوده است که این شرکت در شورای اداری استان مورد تقدیر قرار گرفت.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن