اخبار مهم

آتش گرفتن خودرو حامل سوخت قاچاق در گناباد یک کشته بر جا گذاشت

کد خبر : 51939

رییس پلیس راه گناباد گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق بر اثر انحراف و واژگونی دچار آتش سوزی شد که این رخداد یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش صبح مشهد، سرگرد محسن زنگویی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که حامل سوخت گازوییل بود، امروز در جاده گناباد به تربت حیدریه از مسیر خود منحرف و واژگون شد که بر اثر حریق به طور کامل در آتش سوخت.

وی ادامه داد: بدنبال این حادثه یک نفر در صحنه حادثه در دم فوت کرد و یک نفر دیگر به شدت مصدوم شد که به وسیله بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافت.

سرگرد زنگویی اظهار داشت: چهار روز قبل هم خودروی پژو پارس حامل سوخت قاچاق در مسیر گناباد به قاین منحرف و واژگون شد که بر اثر حریق ناشی از آن یک نفر فوت کرد و یک نفر دیگر هم به شدت مصدوم شد.

وی خاطر نشان کرد: ۲ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی حامل سوخت هم سال گذشته در این جاده بر اثر واژگونی و حریق این خودرو جان خود را از دست دادند.

رییس پلیس راه گناباد گفت: افزایش سوانح جاده ای خودروهای حامل سوخت قاچاق به یک معضل اساسی در جاده های این شهرستان تبدیل شده است و مسوولان ذیربط باید با حساسیت بیشتری با این معضل برخورد کنند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن