اجتماعی

در دیدار فرمانده انتظامی استان با فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا مطرح شد: وحدت و انسجام نیروهای مسلح و همراهی مردم ولایتمدارنماد امنیت و اقتدار ایران اسلامی است

کد خبر : 15981

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در جمع ارتشیان سلحشور قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا ،انسجام و وحدت نیروهای مسلح و همراهی مردم ولایت مدار را نماد امنیت و اقتدار ایران اسلامی دانست.
به گزارش صبح مشهد، سردار قادر کریمی با حضور در قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا اعیاد شعبانیه و روز ارتش را به ارتشیان سلحشور تبریک گفت. فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این نشست تعاملی گفت:امنیت در سایه انسجام و وحدت و با همراهی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه زیر پرچم ولایت فقیه به پایداری می رسد. وی با اشاره به اهمیت ارتش تاکید کرد:امنیت امروز کشور ما متکی به ارتش سرافراز و سپاه مقتدر است و نیروی انتظامی نیز با اتکا و پشتیبانی این ۲بال قدرتمند نظام ،ماموریت های خطیر و مهم خود را در برقراری و تامین و پایداری امنیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را با موفقیت انجام می دهد.
سردار کریمی اظهار داشت:امیدواریم در سال ۱۳۹۷ وحدت و انسجام نیروهای مسلح در استان خراسان رضوی توسعه یابد. در این دیدار ،امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان ،فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا با تبریک اعیاد شعبانیه گفت:تقارن روز ارتش ،روز جانباز و روز پاسدار در یک هفته اتفاقی بزرگ و توفیقی بود که نشان داد انسجام و وحدت نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران و پیوند این انسجام با ارزش های ولایی و انقلابی از هم ناگسستنی است.وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۰هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:بیش از ۴۶هزار شهید از نیروی زمینی بودند که این نشان از آمادگی و روحیه غیرت و شجاعت این رزمندگان سلحشور ارتش اسلام است. وی خظاب به فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:مردم انقلابی ایران اسلامی ،کار پلیس و خدما ت نیروی انتظامی در برقراری نظم امنیت شایسته در کشور را می بینند و اقتدار پلیس خراسان رضوی به خصوص در مقابله هوشمندانه با جریان فتنه نمود عینی و حقیقی پیدا کرد و ما نیز در مجموعه قرار گاه منطقه ای شمالشرق نزاجا از خدمات و عملکرد و اقدامات شایسته نیرو ی انتظامی تشکر و قدردانی می کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن