دانش و فناوری

معاون علمی رئیس جمهور در بازدید از کارخانه نوآوری مطرح کرد:

ایده ها و استارت آپ های قابل توجه در کارخانه نوآوری مشهد

کد خبر : 40936

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان این که کارخانه نوآوری مشهد نسبت به بازدید قبلی، توسعه چشمگیری داشته است افزود: در کارخانه نوآوری مشهد ایده ها و استارت آپ های قابل توجهی تشکیل شده و سرویس هایی را به مردم ارائه می دهند که زندگی آن ها را در شهر راحت تر کرده و از طرفی این شرکت ها قابلیت ورود به عرصه صادرات را نیز دارند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از «خراسان رضوی»، صبح روز گذشته معاون علمی وفناوری رئیس جمهور در سفر خود به مشهد از کارخانه نوآوری بازدید کرد. دکتر سورنا ستاری در این بازدید که با همراهی شهردار مشهد و برخی مسئولان شهری و استانی برگزارشد، به گفت و گو با تعدادی از شرکت های دانش بنیان مستقر در کارخانه نوآوری مشهد پرداخت و در ادامه به صورت ویدئو کنفرانسی «مرکز نوآوری و شتاب دهی ترشیز» در کاشمر را افتتاح کرد.

معاون رئیس جمهور در مراسم افتتاح این مرکز نوآوری گفت: از افتتاح این مرکز خوشحالیم، ما در دیگر شهرستان های استان نیز حمایت هایی را انجام داده ایم و امیدواریم افتتاح این مرکز توفیقاتی را برای استان به ارمغان بیاورد. دکتر ستاری همچنین در پایان بازدید خود از کارخانه نوآوری مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همیشه گفته ام و باز هم تکرار می کنم که شهرداری مشهد در اقداماتی که انجام داده، از سایر شهرهای کشور پیشتازتر است و مهم تر از همه این است که نوآوری را وارد زندگی شهروندان می کند که اقدام قابل تقدیری است.

وی افزود: از شهردار مشهد به خاطر دیدگاه پیشرفته ای که دارند تشکر می کنم و این مسئولیت ما را برای کمک به شرکت ها و توسعه این اقدامات در مشهد سنگین تر می کند. ستاری تصریح کرد: در کارخانه نوآوری مشهد ایده ها و استارت آپ های قابل توجهی تشکیل شده است و سرویس هایی را به مردم ارائه می دهند که زندگی مردم را در شهر راحت تر کرده و از طرفی این شرکت ها قابلیت ورود به عرصه صادرات را دارند.

معاون رئیس جمهور در باره اقدامات انجام شده دولت برای راه اندازی مراکز نوآوری در شهرستان ها گفت: ما برای راه اندازی مراکز نوآوری در زیرساخت ها کمک می کنیم و بهترین راه توسعه شرکت ها ورود سرمایه گذار بخش خصوصی است. معاون علمی و فناوری رئیس جمهورگفت: کارخانه نوآوری مشهد نسبت به بازدید قبل بنده از این کارخانه، توسعه چشمگیری داشته است و ۲۵۰ نفر در این کارخانه مستقرند که به نظر من این کارخانه به راحتی می تواند بیش از این توسعه یابد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن