پایتخت فرهنگ اسلامی

۱۶ زندانی نیازمند به نیت امام هشتم از زندانهای خراسان رضوی آزاد شدند

همزمان با هشتم خرداد ماه در اجرای نوزدهمین مرحله اجرای پویش مردمی نذر هشتم ۱۶ زندانی نیازمند از زندانهای مشهد و تربت حیدریه آزاد شدند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی زندان‌های خراسان رضوی در آیین آزادی این زندانیان که مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و ارجائی شهردار مشهد مقدس نیز حضور داشتند ، جانفدا مدیرکل زندانهای خراسان رضوی در تشریح طرح نذر هشتم گفت : در این طرح هشتم هرماه حداقل ۸ زندانی نیازمند به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج(ع) با مشارکت ستاد دیه استان ، موسسه نیکوکاری سفیران ضامن آهو و نمازگزاران مساجد از زندان آزاد می شوند.

وی افزود طی نوزده مرحله اجرای این طرح در خراسان رضوی ، با عنایت و توجه خاص حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با احتساب این ۱۶ نفر در مجموع ۵۶۵ نفر به نام امام هشتم تاکنون آزاد و با پیوند با مساجد به آغوش خانواده های خود بازگشته اند.

شایان ذکر است در مراسمی که به همین مناسبت در زندان شهرستان تربت حیدریه با حضور امام جمعه ،فرماندار ، اعضای شورای شهر،مدیرکل زندان های خراسان رضوی و جمعی از خیرین برگزار شد نیز ۸ زندانی نیازمند با کمک خیرین تربت حیدریه از زندان آزاد شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا