پایتخت فرهنگ اسلامی

۱۶ زندانی نیازمند به نیت امام هشتم از زندانهای خراسان رضوی آزاد شدند

کد خبر : 46811

همزمان با هشتم خرداد ماه در اجرای نوزدهمین مرحله اجرای پویش مردمی نذر هشتم ۱۶ زندانی نیازمند از زندانهای مشهد و تربت حیدریه آزاد شدند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی زندان‌های خراسان رضوی در آیین آزادی این زندانیان که مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و ارجائی شهردار مشهد مقدس نیز حضور داشتند ، جانفدا مدیرکل زندانهای خراسان رضوی در تشریح طرح نذر هشتم گفت : در این طرح هشتم هرماه حداقل ۸ زندانی نیازمند به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج(ع) با مشارکت ستاد دیه استان ، موسسه نیکوکاری سفیران ضامن آهو و نمازگزاران مساجد از زندان آزاد می شوند.

وی افزود طی نوزده مرحله اجرای این طرح در خراسان رضوی ، با عنایت و توجه خاص حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با احتساب این ۱۶ نفر در مجموع ۵۶۵ نفر به نام امام هشتم تاکنون آزاد و با پیوند با مساجد به آغوش خانواده های خود بازگشته اند.

شایان ذکر است در مراسمی که به همین مناسبت در زندان شهرستان تربت حیدریه با حضور امام جمعه ،فرماندار ، اعضای شورای شهر،مدیرکل زندان های خراسان رضوی و جمعی از خیرین برگزار شد نیز ۸ زندانی نیازمند با کمک خیرین تربت حیدریه از زندان آزاد شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن