پایتخت فرهنگ اسلامی

مکان دفن یکی از شهدای مفقودالاثر تربت‌حیدریه مشخص شد

کد خبر : 43724

مکان دفن شهید ستوان دوم نعمت شکیبایی صنوبری که در سال ۶۲ در عملیات بیت المقدس و در سن ۲۷ سالگی به درجه رفیع شهادت رسیده‌ بود مشخص شد و معلوم گشت که وی در سال ۹۰ به عنوان شهید گمنام در الشتر استان لرستان به خاک سپرده‌ شده است.

به گزارش صبح مشهد، رییس شعبه ایثارگران تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی تربت‌حیدریه روز دوشنبه افزود: انجام آزمایش دی.ان.ای به انجام این کار کمک کرد.

سرهنگ احمد معدنی افزود:این شهید والامقام متولد ۱۳۳۵ در روستای صنوبر شهرستان تربت حیدریه و ستوان دوم وظیفه بوده که سال ۱۳۵۹ به جبهه اعزام و اردیبهشت سال ۶۲ در منطقه عملیاتی غرب کارون مفقودالاثر شد.

وی ادامه داد: سال ۹۰، پیکر مطهر این شهید تفحص شده به عنوان شهید گمنام در شهر الشتر مرکز شهرستان سلسله استان لرستان دفن شد.

رییس شعبه ایثارگران تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی تربت‌حیدریه گفت: پدر و مادر وی حدود ۱۰ سال پیش دارفانی را وداع گفته‌اند اما سه برادر و یک خواهر ایشان در قید حیات هستند.

تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی مستقر در تربت حیدریه هم اکنون هزار و ۵۲۰ شهید و افزون بر سه هزار جانبار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است

این تیپ در خرداد ماه سال ۹۰ از لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان جدا شد و هم اکنون ماموریت خود را به صورت مستقل انجام می دهد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن