اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

رویکرد فرهنگی منتخبان شورا با فضای فعلی معاونت فرهنگی متفاوت است!

کد خبر : 10954

دبیر و سخنگوی منتخبان شورای شهر مشهد گفت: رویکرد فرهنگی منتخبان مردم با فضای فعلی معاونت فرهنگی شهرداری مشهد متفاوت است.
به گزارش صبح مشهد، محمدرضا حیدری اظهار کرد: فضایی که در معاونت فرهنگی شهرداری مشهد حاکم است و برنامه‌هایی که در این معاونت انجام شده خیلی با رویکرد منتخبان شورای پنجم هماهنگی ندارد بنابراین در بسیاری از حوزه‌ها نیاز به تغییر جدی است، اما در برخی حوزه‌ها با اصلاح روند موجود می‌توان به فعالیت‌ها ادامه داد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از نقدهایی که به معاونت فرهنگی شهرداری مشهد وارد بوده این است که برنامه‌هایش برای همه مردم این شهر نبوده و تنها طیف خاصی را در بر‌می‌گرفته و بعضا یک طیف سیاسی خاص را پیگیری می‌کرده است.
دبیر و سخنگوی منتخبان شورای شهر مشهد عنوان کرد: لیست امید با اینکه دارای رویکرد سیاسی و تفکر خاصی است، اما معتقد است برنامه‌های شهرداری مشهد در دوره بعدی باید متعلق به همه مردم شهر مشهد باشد.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری مشهد در دوره بعدی متعلق به همه مردم شهر خواهد بود نه فقط افرادی که به لیست امید رای داده‌اند، افزود: به همین ترتیب معاونت فرهنگی شهرداری مشهد نیز باید معاونت فرهنگی همه مردم شهر باشد.
حیدری اظهار کرد: صحبت‌هایی در خصوص فعالیت‌های حوزه معاونت فرهنگی با مجموعه منتخبان انجام شده و بعضا شبهاتی مطرح است که امیدواریم در ادامه سلسله جلسات منتخبان با معاونان شهردار، با آقای جلیلی، معاون فرهنگی شهردار مشهد نیز جلسه‌ای داشته باشیم و ایشان با توضیحات خود شبهات را رفع کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن