شهری

شهردار منطقه یک مشهد مقدس در تشریح اقدامات اداره خدمات شهری این منطقه همزمان با ایام عید سعید فطر بیان کرد:

رفع نقص و روشن سازی بیش از ۲۳ هزار متر ریسه و تنظیف ویژه محوطه ۱۶ مسجد محوری در منطقه ۱

کد خبر : 58171

مشاور شهردار و مدیر منطقه یک شهرداری مشهد مقدس، فعالیت‌ها و خدمات ویژه اداره خدمات شهری این منطقه در ایام مناسبتی ماه مبارک رمضان را تشریح کرد. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حسین عبداله زاده گفت: با توجه به برپایی مراسمات مختلف در ایام مبارک ماه رمضان، شب‌های قدر و همچنین عید سعید فطر، فعالیت‌ها و خدمات متعددی در حوزه خدمات شهری در سطح منطقه یک اجرایی شده است.

مشاور شهردار مشهد مقدس همچنین از نظافت و شستشوی ۱۶ مسجد در سطح این منطقه به منظور آماده‌سازی و پاکیزگی اماکن محل برگزاری نماز عید فطر خبر داد.

وی افزود: ضمنا نظافت و شستشوی ویژه محل‌های برگزاری مراسم شب قدر در ۴ مسجد محوری و هیئات بزرگ شهر در سطح منطقه یک نیز دیگر فعالیتی بود که در این راستا اجرایی گردید.

شهردار منطقه ۱ مشهد مقدس در بخشی دیگر با اشاره به فضاآرایی ویژه معابر این منطقه در مناسبت‌های گذشته اظهار کرد: در ایام باسعادت عید سعید فطر و ضرورت تغییر چهره شهر و ایجاد شادی و نشاط در بین شهروندان، ۲۳ هزار مترطول آذین بندی در سطح منطقه انجام شده است و چراغانی‌های موجود در سطح منطقه یک نیز در روزهای جشن و شادمانی روشن شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن