اخبار مهمورزشی

برگزاری دومین دوره جشنواره کشوری بازی‌های روستایی به میزبانی مشهد

کد خبر : 17033

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با اشاره به برپایی جشنواره بازی های روستایی توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، این گونه مراسم را گامی در راستای احیای هویت روستاها و روستاییان برشمرد.

به گزارش صبح مشهد، دکتر ابوالفضل رضوی در حاشیه برگزاری شورای اداری استان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهارکرد: جشنواره بازی های روستایی، حرکت قابل تقدیری است که توسط وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است و برکات زیادی را می تواند در روستاهای کشور از خود برجای گذارد.

وی در واکنش به سوالی در خصوص حمایت معنوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور و حمایت مادی بخش خصوصی از این جشنواره تصریح کرد: روستاها به عنوان مراکز تولیدی کشور، نقش به سزایی در توسعه استان های مختلف دارند و در ای زمینه باید با حمایت آن ها در عرصه های مختلف، مسیر مهاجرت معکوس را برای آن ها باز کرد.

دومین جشنواره بازی های روستایی کشور به همت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و با حمایت معنوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور و حمایت مادی بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

این جشنواره با همکاری فدراسیون ورزش روستایی وبازی‌های بومی و محلی با حضور تمامی قومیت‌ها و اقشار کشور از ۲۹ مرداد تا سوم شهریورماه به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن