شهری

رییس کمیسیون حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد در بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد پیشنهاد داد:

ضرورت برگزاری نمایشگاه گل و گیاه درچندمقطع ازسال

کد خبر : 58614

رئیس کمیسیون حاشیه شهرشورای اسلامی شهرمشهد گفت :سرانه فضای سبز حاشیه شهر مشهد از حدود ۱۰ مترمربع در دوره ششم به حدود ۱۱/۵ متر مربع افزایش پیدا کرده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد “مجید طهوریان عسکری ” با اشاره به آن که در حوزه فضای سبز شهر مشهد اتفاقات خوبی افتاده است ، اظهار داشت: بالغ بر ۲۵۰ هکتار به سرانه های فضای سبز مشهد اضافه کرده ایم که این عدد بالا به راحتی در بافت های ناهمگون و ریز دانه به دست نخواهد آمد.این همت همه جانبه ای بود که در دستور کار شورا قرار گرفت .

وی ادامه داد : همانطور که رکورد شاخص های مختلفی در حوزه های متنوع حاشیه شهر جا به جا شد مردم ما امروز در حاشیه شهر نیز از فضاهای سبز خیلی خوبی استفاده می کنند که نیاز به گفتن نمی باشد و برای مردم قابل مشاهده است‌.

طهوریان عسکری در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه شهر مشهد با بیان آن که این نمایشگاه هرسال ظرفیت بی نظیری را پای کار می آورد ، بیان کرد:به نظر من نیاز است نمایشگاه گل و گیاه چند بار در سال برگزار شود چراکه نمایشگاه گل و گیاه به بهترین نحو ،تجلی کلید واژه خانواده محوری است.

وی افزود : لبخند های زیبایی که خانواده ها در نمایشگاه گل و گیاه برروی لبانشان نقش می بندد ، برای ما در نظام مدیریت شهری با هیچ چیزی قابل تعویض نمی باشد .این ظرفیت بی نظیر که نمایشگاه باعث می شود حتی دقایقی بیشتر خانواده ها در کنار هم باشند نعمت خداوند است و اما چه حیف که سالی یک بار این اتفاق می افتد .

رئیس کمیسیون حاشیه شهرشورای اسلامی شهرمشهد تصریح کرد: نمایشگاه امسال همراه با غرفه ها ، گل های متنوع و گونه های جدید گیاهان که بعضا گونه های جدید و بکری می باشد فضای نمایشگاه را به فضایی معطر و زیبا تبدیل کرده است .

وی یادآور شد: لازم است از بخش خصوصی تشکر شود چراکه حضور بخش خصوصی در کنار نظام مدیریت شهری در تمامی نمایشگاه ها کمک می کند تا نمایشگاهی وزین و با وقار داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از عوامل دست اندرکار شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد ،خاطرنشان کرد:نمایشگاه بین المللی مشهد مانند نگینی در مجموعه نمایشگاه های کشور میدرخشد وویترین بزرگی برای معرفی تولیدات وزحمات فعالان اقتصادی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن