شهری

تلاش‌های مدیریت شهری  نیاز به همکاری ملی در میزبانی از زائران مشهد

کد خبر : 59936

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، گفت: مشهد تنها شهر سه میلیون و هشتاد هزار نفری نیست بلکه شهری است که میزبان بیست و پنج تا سی میلیون نفر از مردم ایران است برای همین نیاز همکاری ملی دارد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری دهه پایانی صفر شهرداری مشهد، حسنعلی اخلاقی‌امیری، در حاشیه بازدید از اقدامات شهرداری مشهد برای زائران دهه پایانی صفر اظهار داشت: در این ایام، میلیون‌ها زائر با عشق و علاقه به مشهد وارد می‌شوند و مردم این شهر انتظار دارند تا میزبان شایسته‌ای برای آنها باشند.

اخلاقی‌امیری ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت شهری در سال‌های گذشته و امسال، افزود که با وجود این تلاش‌ها، گاهی حجم بالای زائران باعث بروز مشکلاتی می‌شود.

وی تأکید کرد: علاوه بر تلاش‌های مدیریت شهری، باید نمایندگان حاکمیت، از جمله استاندار و سازمان‌های اداری، به تمامی قوا پای کار بیایند. همچنین، مردم مشهد نیز باید به عنوان میزبانان زائران در حوزه‌هایی نظیر اسکان و حمل و نقل فعال باشند و در صورت امکان، امکاناتی چون دسترسی به سرویس‌های بهداشتی را برای زائران فراهم کنند.

اخلاقی‌امیری از رسانه‌ها خواست تا با اطلاع‌رسانی مناسب، مردم را به مشارکت در میزبانی از زائران تشویق کنند.

او افزود: هرچند مدیریت شهری تلاش‌های زیادی می‌کند، اما همکاری مردم نیز می‌تواند نقش مهمی در حل مشکلات و بهبود وضعیت داشته باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به دیدار اخیرش با رئیس‌جمهور و تأکید بر نگاه ملی به مشهد اشاره کرد و بیان داشت: مشهد تنها شهر سه میلیون و هشتاد هزار نفری نیست بلکه شهری است که میزبان بیست و پنج تا سی میلیون نفر از مردم ایران است.

اخلاقی امیری ابراز امیدواری کرد: با تقویت بودجه ملی زیارت و آشنایی وزرای جدید با چالش‌های زیرساختی مشهد، مشکلات حل شود و در آینده نزدیک بهبودهایی در این زمینه ایجاد شود.

انتهای پیام/

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن