اخبار مهم

خودکشی هولناک دو دختر جوان با پریدن از روی پل عابر پیاده

فرماندار گرگان از اقدام به خودکشی دو دختر جوان در گرگان با پریدن از پل عابر پیاده خبرداد و گفت: هر دو دختر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا، محمد حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ساعت ۱۴ بعد از ظهر امروز سه‌شنبه هفتم بهمن ماه، دو دختران جوان با پریدن از روی پل عابر پیاده در خیابان ناهارخوران اقدام به خودکشی کردند.

خودکشی هولناک ۲ دختر در گرگان
وی افزود: با توجه به تردد زیاد خودروهای سواری در محور فوق، هنگام پریدن از روی پل، به‌صورت تصادفی با خودروی گشت نیروی انتظامی برخورد و از مرگ نجات یافتند.

حمیدی خاطرنشان کرد: هر دو نفر به شدت مجروح و در بیمارستان بستری هستند.

فرماندار گرگان بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده علت این اقدام به خودکشی مسائل و مشکلات خانوادگی بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =

دکمه بازگشت به بالا