اقتصادیدانش و فناوری

قرارگاه اقتصاد دانش بنیان در خراسان رضوی تشکیل شد

کد خبر : 45769

 استاندار خراسان رضوی گفت: قرارگاه اقتصاد دانش بنیان در استان بر مبنای شعار سال ابلاغ و تشکیل شده است.

به گزارش استانداری خراسان رضوی؛ یعقوبعلی نظری در نشست با نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری با عنوان،” تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” افزود: پس از تشکیل قرارگاه اقتصادی، قرارگاه اقتصاد دانش بنیان برای تحقق شعار سال با دبیری پارک علم و فناوری در استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد خدمات سفر استان در ایام نوروز امسال افزود: همه تمهیدات و اقدامات در این راستا بود که زائران امام رضا(ع) با کمترین مشکل مواجه باشند.

استاندار خراسان رضوی به سفر رییس جمهور در نوروز امسال به استان اشاره کرد و گفت: پیگیری‌ اجرای مصوبات این سفر که خیرات و برکات بسیاری داشت یک امر بسیار ضروری است.

نظری در ادامه با تاکید بر انتخاب مدیران جوان و انقلابی و با انگیزه، اظهار داشت: رویکردهای استان برای سال ۱۴۰۱ تعیین شده است و با همه ظرفیت‌های مدیریتی تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم عقب ماندگی های استان را جبران کنیم و در این سال پروژه های مهمی را به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی دستگاه‌های اجرایی استان گفت: در این برنامه وظایف هر دستگاه در بخش‌های مختلف پیش‌بینی و تدوین شده است و مدیران به طور جدی باید اجرای آن را دنبال کنند.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی استان باید تلاش کنند که بتوانند هرچه بیشتر منابع ملی را در استان جذب کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن