شهری

احتمال پیک جدید کرونا در اواخر بهمن و اسفند

یک مسئول در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد:

رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: احتمال پیک جدید کرونا در اواخر بهمن و اوایل اسفند هست اما اگر همکاری مردم همانند آذر تداوم داشته باشد، می‌توانیم جلوی ایجاد بحران را بگیریم.

به گزارش صبح مشهد، زهرا نهبندانی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: وضعیت بیشتر شهرهای استان از جمله مشهد زرد شده و این حاصل همکاری مردم است و معتقدیم این همراهی‌ها باید همچنان تداوم یابد. وی افزود: همکاری مردم در آذر ماه عالی بود و اگر به فراموشی سپرده شود موج جدید از راه می‌رسد و خواسته ما تداوم همکاری ها تا پایان قطع کامل زنجیره انتقال کروناست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =

دکمه بازگشت به بالا