استانیاسلاید شو

بازدید استاندار خراسان رضوی از اولین واحدهای مسکونی بازسازی شده روستای زلزله زده محمدیه شهرستان کاشمر

کد خبر : 60880

استاندار خراسان رضوی روز جمعه در سفر به شهرستان کاشمر، از اولین واحدهای مسکونی بازسازی شده در روستای محمدیه بازدید کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی منبتی مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی در جریان این بازدید طی گزارشی اظهار داشت : پس از زلزله ۲۹ خرداد ماه سالجاری، بنیاد مسکن با استفاده از منابع و ظرفیت های داخلی خود وارد عمل شد و پس از آواربرداری ۹۰۰ واحد آسیب دیده، عملیات بازسازی را شروع نموده است.

وی افزود : هم اکنون در روستاهای زنده جان، کسرینه و محمدیه روند بازسازی همچنان ادامه دارد و تعدادی از این واحدها خوشبختانه به مرحله بهره برداری رسیده است.

استاندار خراسان رضوی نیز در حاشیه این بازدید، در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تشکر از زحمات انجام شده توسط مدیران اجرایی استان با محوریت بنیاد مسکن در خصوص بازسازی و ترمیم واحد‌های زلزله‌زده اعلام کرد: حجم تخریب‌هایی که در روستاها انجام شده نسبتا بالا بوده اما بنیاد مسکن با توجه به امکانات خود تا این مرحله پیگیری‌های لازم را انجام داده و همه امکانات نیز بسیج شده است.

مظفری ابراز کرد: در این شرایط که عموم مردم دچار آسیب شده‌اند باید تلاش کنیم تا زودتر واحدهای مقاوم آماده شود و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور با رفع مشکل منابع مالی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند تا این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن