شهری

افتتاح دبستان ۱۲کلاسه زنده یاد حاج محمد شیرین یوسف بهبهانی

کد خبر : 60546

دبستان  ۱۲ کلاسه زنده یاد حاج محمد شیرین یوسف بهبهانی  با حضور سردار نظری استاندار خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار مشهد مقدس، کاظمی بخشدار مرکزی مشهد مقدس و  عبدالهی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تبادکان و جمعی از همکاران منطقه تبادکان افتتاح شد.

به گزارش صبح مشهد، نظری استاندار خراسان رضوی از اجرای طرح مولدسازی در آموزش و پرورش استان با هدف رفع چالش سرانه فضای آموزشی و تاکید مقام عالی وزارت خبرداد.

نظری در مراسم افتتاح یک باب دبستان در منطقه تبادکان مشهد با بیان اینکه سرانه پایین فضای آموزشی از مشکلات جدی عرصه تعلیم و تربیت خراسان رضوی است، افزود: برای جبران این ضعف راهی جز حضور و مشارکت جهادی خیرین مدرسه ساز و همراهی دولت در این مسیر، وجود ندارد.
یعقوبعلی نظری با بیان اینکه موضوع مولدسازی، راهکار و شیوه عمل طراحی شده در خراسان رضوی است، اظهار داشت: ساخت پنج هزار کلاس درس در قالب این برنامه ریزی محقق شده است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دیدار شب گذشته با وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم، وی با انگیزه قوی و تایید موضوع مولدسازی، ضرورت اجرای آن را مورد تاکید و رضایت قرار دارد .

وی اظهار کرد:  برنامه ریزی عملیاتی انجام شده در این زمینه به پشتوانه وزارت آموزش و پرورش در بازه زمانی کوتاه انجام و محقق خواهد شد.

نظری در ادامه گفت: افزایش سرانه فضای آموزشی مبتنی بر تراکم دانش آموزی باید باش، به این معنا که در مناطق پرجمعیت دانش آموزی باید ساخت مدرسه مورد توجه و اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: به این ترتیب علاوه بر اینکه سرانه کلی استان خراسان رضوی را افزایش می دهیم، افزایش سرانه مبتنی بر نیاز محلی و منطقه ای باید همراه با اولویت باشد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: ظرف یک تا دو سال آینده باید موضوع کمبود سرانه فضای آموزشی در استان حل و رفع شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن