دانش و فناوری

«بوی ماه مهر» در اپلیکیشن شهروندی «شهر من»

کد خبر : 60410

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی کمپینی تحت عنوان «بوی ماه مهر» در اپلیکیشن شهروندی «شهر من» خبرداد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، محمدرضا سمیعی با اشاره به اهمیت مهرماه و شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس اظهار کرد: شهرداری مشهد به منظور حمایت از خانواده‌ها و تسهیل شرایط برای دانش‌آموزان و دانشجویان، کمپینی تحت عنوان «بوی ماه مهر» را در اپلیکیشن شهروندی «شهرمن» راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: این کمپین که تا پایان مهر ماه ادامه دارد، فرصتی مناسب برای شهروندان است تا بتوانند از خدمات ویژه‌ای که شهرداری مشهد در نظر گرفته، بهره‌مند شوند.

محمدرضا سمیعی به برخی از این خدمات اشاره کرد و گفت: شهروندان می‌توانند از دو سفر رایگان مترو در روز بهره‌مند شوند. همچنین، امکان استفاده از دو سفر رایگان دوچرخه اشتراکی نیز فراهم شده است. علاوه بر این، بازدید رایگان از باغ گل‌ها و بوستان موضوعی دانش برای عموم مردم در نظر گرفته شده است.

همچنین به ایجاد امکان ثبت درخواست بازدید از کارخانه نوآوری، رصدخانه شهری، بوستان ترافیک و پروژه‌های مختلف شهری اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه هفتگی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و نیز امکان دریافت تخفیف برای ثبت‌نام در فیلیمو مدرسه، بخشی از برنامه‌های این کمپین است که با هدف ایجاد انگیزه و نشاط در بین جوانان طراحی شده است.

وی اضافه کرد: تخفیف‌های ویژه‌ای برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی فرهنگسراها در نظر گرفته شده است. همچنین، شهروندان می‌توانند با ثبت سریال «من کارت»، ۱۰ بلیت مترو رایگان دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در پایان با بیان اینکه هدف اصلی این کمپین، حمایت از خانواده‌ها و تسهیل دسترسی به خدمات شهری برای دانش‌آموزان و دانشجویان است، از همه شهروندان دعوت کرد تا از این فرصت‌ها بهره‌برداری کنند و با مشارکت فعال خود در این کمپین، به ارتقاء کیفیت زندگی توسعه شهرهوشمند کمک نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن