اجتماعی

پیام حسین فلاح مدیر مجمع نکو داشت غدیر به مناسبت روز خبرنگار

کد خبر : 59632

حسین فلاح مدیر مجمع نکو داشت غدیر فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی مجمع نکوداشت غدیر ؛ در متن این بیانیه آمده است :

روز خبرنگار فرصتی است برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران که با صداقت و شجاعت به انتقال حقیقت و آگاهی به جامعه می‌پردازند. این روز یادآور مسئولیت بزرگ خبرنگاران در انعکاس واقعیت‌ها، آگاهی‌بخشی و حفظ حقوق بشر است.

خبرنگاران با تلاش‌های شبانه‌روزی خود، در شرایط دشوار و پرخطر، به ما کمک می‌کنند تا از مهم‌ترین رویدادها و مسائل روز مطلع شویم. آنها با قلم خود به ایجاد تغییرات مثبت در جامعه کمک می‌کنند و صدای کسانی هستند که ممکن است صدایشان شنیده نشود.

به یاد داشته باشیم که خبرنگاری تنها یک حرفه نیست، بلکه یک رسالت است. این روز را گرامی می‌داریم و از همه خبرنگاران به خاطر فداییشان در راه حقیقت و عدالت تقدیر می‌کنیم.

خبرنگاران با بهره مندی از ابزارهای متنوع انتشار خبر این امکان را برای جوامع ایجاد کرده اند تا با دسترسی سریع و به هنگام و صحیح به اخبار و تحولات فرصت تصمیم گیری و اقدام را گسترش دهند و راه های عبور از بحران ها را تسهیل نمایند .۱۷مرداد ماه به نام بازیگران اصلی عرصه خبر در جهان امروز ؛ خبرنگاران در ایران نامگذاری شده، تا با درس آموزی از استقامت و شجاعت و از خودگذشتگی و خود باوری شهید صارمی همچنان تلاش های بی وقفه ای را با تاسی از اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی خود برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را در پیش بگیرند .

مجمع نکو داشت غدیر ضمن بزرگداشت سالروز شهادت محمود صارمی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار استان ، «روز خبرنگار» را به همه خبرنگاران متعهد ، انقلابی و جهادگر استان تبریک گفته و از همدلی ، همیاری و همکاری مجدانه و بی‌منت اصحاب رسانه در بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم ملی و انقلابی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماید.

حسین فلاح مدیر مجمع نکو داشت غدیر

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن