شهری

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه حبیبی: سرمایه‌ گذاری در آموزش و توانمند سازی سربازان امری ضروری و حیاتی است

کد خبر : 59378

سرهنگ علی ربیعی گفت: سرمایه‌ گذاری در آموزش و توانمند سازی سربازان امری ضروری و حیاتی است و با تجهیز سربازان به دانش می‌توان بر کارایی آنها در انجام وظایفشان افزود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، سرهنگ علی ربیعی فرمانده گروه شهید دکتر حمزه حبیبی مشهد در مراسم تحلیف و سردوشی کارکنان وظیفه هنگ آموزشی این منطقه، با بیان اینکه توانمند سازی سربازان از جهات مختلف برای کشور، ارتش و حتی خود کارکنان وظیفه حائز اهمیت است، اظهار کرد: سربازان توانمند، نیروی نظامی کارآمد تری را تشکیل می‌دهند که می‌توانند از کشور در برابر تهدیدات خارجی بطور موثری محافظت نمایند.

وی افزود: سربازانی که آموزش دیده اند می‌توانند در حفظ نظم و ثبات داخلی کشور نقش مهمی ایفا نمایند و از وقوع اتفاقات جلو گیری کنند.

سرهنگ علی ربیعی با اشاره به افزایش کارایی کارکنان وظیفه در طول مدت خدمت، تصریح کرد: سربازان در طول خدمت مقدس سربازی، وظایف خود را با کارایی و اثربخشی بیشتری انجام می‌دهند و این امر می تواند به نفع ارتش باشد.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه حبیبی مشهد در پایان خاطرنشان کرد: یادگیری مهارت‌ های جدید و انجام وظایف موفقیت آمیز کارکنان وظیفه، تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس آنها در طول خدمت دارد.

در انتهای این مراسم پس از ادای سوگند نامه توسط کارکنان وظیفه و خواندن خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، توسط فرمانده گروه شهید دکتر حمزه حبیبی از کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره تقدیر شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن