اسلاید شوشهری

فرماندار: ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای مشهد زیاد است

کد خبر : 59248

فرماندار مشهد گفت: هم‌اکنون بیشتر شعب اخذ رای مشهد با ازدحام جمعیت روبرو است، به طوریکه برای سرعت در رای‌گیری و عدم معطلی شهروندان صندوق سیار فرستاده‌ایم.

به گزارش صبح مشهد، محسن داوری روز جمعه پس از شرکت در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: به امید خدا و با همت مردم رییس جمهوری با رای بالا که منجر به ایران قوی شود، انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: هزار و ۹۲۰ شعبه اخذ رای در شهرستان مشهد مستقر است که همه آنها راس ساعت هشت صبح رای‌گیری را آغاز کردند.

استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد از صبح امروز و پس از آغاز رای گیری از چند حوزه اخذ رای نیز بازدید کردند.

گفتنی است، دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ساعت هشت صبح جمعه، ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان خراسان رضوی آغاز شد.

تعداد شعب تدارک دیده شده برای برگزاری این دوره از انتخابات در ۳۴ شهرستان این استان، همانند دوره نخست چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اعلام شده است.

براساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی، از مجموع شعب اخذ رای این استان، هزار و ۵۹ شعبه سیار و سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت است که برای دریافت آرای افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای در استان پیش‌بینی شده است.

مردم این استان جمعه گذشته در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکتی ۴۹.۳۹ درصدی را به ثبت رساندند که این رقم بالاترین نرخ مشارکت انتخاباتی در میان استان های پرجمعیت کشور بود.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن