اجتماعی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد:  

افزایش چتر حمایتی پرداخت حق بیمه های اجتماعی برای مددجویان به تعداد ۱۸۵۰ نفر 

کد خبر : 59150

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خراسان رضوی گفت: در ابتدای بهمن سال گذشته، هزار و ۸۵۰ مددجوی دیگر به جمع بیمه شدگان تامین اجتماعی خراسان رضوی اضافه شد.  

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید محمدرضا محمدزاده با اشاره به آمار مددجویان بیمه شده تامین اجتماعی در سال گذشته، اظهار کرد: در ابتدای بهمن ماه سال گذشته، یک هزار و ۸۵۰ نفر بیمه شده جدید تامین اجتماعی به جمع بیمه شدگان اضافه شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه درحال حاضر ۵ هزار و ۵۲۷ نفر از افراد تحت حمایت، بیمه شده تامین اجتماعی هستند، ادامه داد: حق بیمه بازنشستگی برای زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح های اشتغال فعال که سرپرست خانوار و مستمری بگیر این نهاد هستند، پرداخت می شود.

وی با تاکید براینکه کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانوارهای مددجویی نگاه ویژه ای به تامین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، افزود: با پرداخت ۱۰ سال حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تامین اجتماعی، در سال گذشته ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد استان خراسان رضوی ، بازنشسته و مشمول مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی شدند.

محمدزاده تصریح کرد: تعداد ۱۰۴۲ نفر از مددجویان نیز ده سال بیمه آنها پرداخت شده اما به دلیل اینکه به سن بازنشستگی نرسیده اند، باید منتظر بمانند، لذا این مددجویان می توانند تا رسیدن به سن بازنشستگی ، مبلغ بیمه خود را پرداخت نمایند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خراسان رضوی، با اشاره به اینکه با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان می توانند از تمامی مزایای بیمه های اجتماعی نظیر بازنشستگی و یا از کارافتادگی بهره مند شوند، گفت: به ازای حق بیمه های اجتماعی مددجویان در سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیاردریال به شعب تابعه سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن