استانی

انتصاب سرپرست پایگاه میراث ملی سنگ بست فریمان

کد خبر : 58924

با ابلاغ مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، رضا یوسفی به عنوان سرپرست پایگاه میراث ملی سنگ بست فریمان منصوب شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از میراث آریا، در ابلاغ سید جواد موسوی برای رضا یوسفی آمده است: نظر با شایستگی، تجربه و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست پایگاه میراث ملی سنگ بست منصوب می‌شوید.

تلاش برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و پیگیری مجدانه امور در جهت راه‌اندازی و ایجاد ساختار تشکیلاتی و اداری پایگاه میراث ملی سنگ بست به‌ویژه در زمینه حراست و پاسداری از حریم مصوب پایگاه و دیگر محوطه‌های تاریخی مرتبط، هماهنگی با اداره کل پایگاه‌های وزارت متبوع و معاونت میراث‌فرهنگی و اجرای پروژه مطالعاتی، مرمتی، معرفی و آموزش و هزینه کرد اعتبارات ابلاغی و … در زمره اهم وظایف جنابعالی در این جایگاه است.

یوسفی دارای مدرک تحصیلی کاردانی باستان ‌شناسی، کارشناسی مرمت و کارشناسی ارشد اقتصاد هنر بوده و هم‌اکنون مسئولیت انجمن های میراث فرهنگی استان را برعهده دارد. او مدیریت ادارات میراث فرهنگی شهرستان ‌های خلیل آباد، بجستان و کاشمر را در کارنامه کاری خود دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن