اسلاید شوشهری

 فردا؛ آغاز عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت، بهره‌برداری رسمی دوربرگردان غیرهمسطح شهیدمیرزایی و بهره‌برداری از ۳۳ پروژه منطقه۳

کد خبر : 58846

محمدرضا قلندر شریف؛ شهردار مشهدمقدس گفت: عملیات اجرایی مجموعه آبی مجهز رسالت؛ در اراضی چاهشک در محدوده رسالت۸۲ آغاز خواهد شد که شامل مجموعه آبی، استخر و امکانات ورزشی مجزا برای آقایان و بانوان خواهد بود.

به گزارش صبح مشهد، وی همچنین افزود، عملیات اجرایی بوستان قرقی حدفاصل شهید کشمیری ۲۲ و ۲۴ به مساحت ۱۲هزار مترمربع در این روز آغاز می‌شود.

همراه با آغاز عملیات اجرایی این دو پروژه بزرگ؛ ۳۳ پروژه عمرانی، ترافیکی، فرهنگی، ورزشی و فضای سبز نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین قرار است دوربرگردان غیرهمسطح شهیدمیرزایی نیز به صورت رسمی افتتاح شود؛ اسفندماه سال گذشته این پروژه برای استفاده زائران و مجاوران زیر بار ترافیکی رفت و مقرر شد در زمان مناسب به‌ صورت رسمی افتتاح شود.

در مجموع؛ فردا شاهد آغاز عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت، بوستان قرقی و افتتاح ۳۳ پروژه شهری و بهره‌برداری رسمی از دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی در مجموع با اعتبار ۳۳۳ میلیارد تومان در منطقه سه مشهد خواهیم بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن