استانی

مدیر عامل آبفا استان خبر داد:

گذر از تنش ۱۴۰۳ در خراسان رضوی با ۸ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری 

کد خبر : 58843

مدیر عامل شرکت آبفا خراسان رضوی گفت: هشت هزار میلیارد ریال صرف اجرای پروژه های رفع تنش شهرها و روستاهای این استان برای گذر از تابستان ۱۴۰۳ می شود.

به گزارش صبح مشهد”حسین امامی” که در همایش روابط عمومی های آبفا خراسان رضوی سخن می گفت این پروژه ها را شامل حفر چاه ، احداث مخزن ذخیره و اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب اعلام کرد.

وی با اشاره به ۸۰۰ هزار متر مکعب ظرفیت ذخیره آب در استان ، یکی از چالش های این بخش را پائین بودن سرانه مخزن ذخیره دانست و از اجرای پروژه های در دست احداث مخزن به ظرفیت ۸۰ هزار متر مکعب در خراسان رضوی خبر داد و افزود: ۳۰ هزار متر مکعب هم در مرحله مناقصه قرار دارد.

وی با اشاره به عملیات حفر و تجهیز چاه در برخی شهرها از جمله تربت حیدریه ، سبزوار، نیشابور ،تربت جام ، چناران و گناباد اظهار داشت: منابع آب شرب مورد نیاز سه هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت روستایی و شهری تحت پوشش آبفا در استان از طریق هزارو ۴۰۰ حلقه چاه تامین می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی سپس با تقدیر از تلاش ها روابط عمومی افزود: آبفا استان با زحمات شبانه روزی و همت مجموعه همکاران موفق به گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲ شد.

“حسین امامی” از نیروی انسانی توانمند، قدرتمند ، علمی و حرفه ای در آبفا به عنوان سرمایه اصلی شرکت نام برد و بر مدیریت دارایی ها تاکید کردو گفت: توجه به این حوزه باعث کاهش هزینه ها و افزایش راندمان فعالیت ها می شود.

وی از خشکسالی به عنوان دغدغه متولیان آب نام برد و افزود: ذهن جامعه بایستی برای پذیرش مطالب مرتبط با این پدیده آماده شود و این وظیفه روابط عمومی ها را دو چندان می کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن