اخبار مهم

کشف ۲ میلیارد ریال داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد

کد خبر : 57373

فرمانده مرزبانی استان از کشف بیش از ۴۶۰ عدد داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سردار “مجید شجاع” در تشریح این خبر بیان داشت : در راستای جلوگیری از خروج اقلام ممنوعه از کشور مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند مقادیری داروی قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال را کشف نمایند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : مرزبانان این فرماندهی در حین بازرسی یک تبعه افغان که در حال خروج از کشور بود موفق شدند از وسایل همراه وی ۲۸ عدد سرنگ زولادکس را کشف نمایند.

سردار “شجاع” در ادامه همچنین تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در حین کنترل خودرو های در حال خروج از کشور ۳۲۲ عدد انسولین با مارک های مختلف که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف و ضمن توقیف خودرو ، راننده آن دستگیر و تحویل مراجع قضائی گردید.

سرتیپ دوم “شجاع” در ادامه با اشاره به کشف مقادیری داروی قاچاق طی عملیاتی دیگر گفت : مرزبانان در حین کنترل یکدستگاه تریلی ۱۱۲ قلم داروی آلبومین را کشف و ضمن توقیف خودرو راننده آن دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان با قدردانی از تلاش مستمر مرزبانان هنگ مرزی تایباد گفت : تلاش های شبانه روزی مرزبانان در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان باعث شده تا امنیت مطلوبی را در سطح مرز ها را استان شاهد باشیم.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن