اخبار مهماسلاید شو

آغاز فرایند آزاد سازی زندانیان اغتشاشات اخیر در مشهد

کد خبر : 50958

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، فرایند آزاد سازی زندانیان اغتشاشات اخیر موضوع عفو مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در مشهد آغاز شد.

برپایه همین گزارش متعاقب درخواست ریاست محترم قوه قضائیه از مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و موافقت معظم له با مختومه شدن پرونده آن دسته از افراد حاضر در اغتشاشات اخیر که متنبه شده اند در هر مرحله ای که قرار دارد؛ و دستور رئیس شورای قضایی استان و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خطاب به رؤسای حوزه های قضایی، دادستان های عمومی و انقلاب شهرستانها و دادگاه های بخش مبنی بر حضور فوری در زندانها و فراهم کردن مقدمات آزادی زندانیان واجد شرایط قانونی؛ فرایند آزادسازی زندانیان مشمول عفو رهبری با حضور جمعی از مقامات قضایی در زندان مشهد آغاز شد.

براین اساس: عناصر اصلی اغتشاشات که مرتکب جنایت محاربه و افساد فی الارض شده یا سبب خسارت به اموال مردم شده اند یا شاکی خصوصی دارند و یا با سرویس های جاسوسی بیگانه مرتبط هستند در زمره عفو شدگان قرار نخواهند گرفت. همچنین سایر زندانیان واجد شرایط نیز که آزادی آنها از زندان برای امنیت مردم مضر نمی باشد به موجب عفو اخیر، از زندان آزاد خواهند شد و یا با تخفیف مجازات مواجه می شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن