اسلاید شوشهری

برترین های مسابقات فوتسال صنعت آب و برق کشور در مشهد مشخص شدند

کد خبر : 56947

هیئت گیلان قهرمان چهاردهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال وزارت نیرو شد.

به گزارش صبح مشهد به  نقل از روابط عمومی هیئت اجرایی مسابقات فوتسال، در این مسابقات که از ۲۱ الی ۲۸ دی ماه سال جاری به میزبانی شرکت و فاضلاب خراسان رضوی در شهر مشهد برگزار شد ۶۸۰ ورزشکار در قالب ۴۹ تیم از ۲۶ استان به رقابت پرداختند .

هیئت گیلان در فینال مسابقات با پیروزی ۲بر ۱ برابر تیم زنجان به پیروزی رسید و جام قهرمانی را دریافت کردو در دیدار رده‌بندی تیم هیئت استان فارس با نتیجه دو بر صفر تیم‌ توزیع برق مشهد را شکست داد سوم شد.

آقای گلی مسابقات هم با ۱۹ گل به ” رضا نیک پور” از گیلان تعلق گرفت وکاپ اخلاق به تیم هیئت ورزش زنجان رسید.

مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان رضوی در مراسم اختتامیه و اهداء کاپ به تیم های برتر از میزبانی ورزشکاران صنعت آب و برق توسط این شرکت به عنوان یک افتخار نام برد و این دوره از مسابقات را به لحاظ کمی و کیفی در سطح بالا توصیف کرد.

“حسین امامی” با تقدیر از دست اندرکاران وزارت نیرو که میربانی مسابقات را به آبفا خراسان رضوی واگذار کردند اظهار داشت: همکاران آبفا تلاش فراوان کردند که بازی ها به نحوی شایسته و در خور وزارت نیرو و ورزشکاران صنعت آب و برق برگزار شود.

وی همچنین از آمادگی آبفا استان برای میزبانی دیگر مسابقات ورزشی وزارت نیرو خبر داد و اظهار امیدواری کرد ورزشکاران و اعضای هیئت های ورزشی با خاطره خوش مشهد مقدس را به مقصد شهرهای خود ترک کنند.

رئیس انجمن فوتسال وزارت نیرو هم با اشاره به سطح بالای مسابقات فوتسال وزارت نیرو به میزبانی آبفا خراسان رضوی ، اعلام کرد: تعداد تیم های شرکت کننده در چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال صنعت آب و برق در در این دوره نسبت به دوره قبل ۱۴۵درصد افزایش داشته است که در نوع خود بی نظیر است.

به گفته”حسین نصرآبادی” در دوره قبل ۱۹ تیم و در این دوره ۴۹ تیم از صنعت آب و فاضلاب در برابر هم قرار گرفتند.

وی یکی از اهداف مهم وزارت نیرو اشاعه فرهنگ ورزش همگانی در میان کارکنان صنعت آب و برق اعلام کرد و افزود:مسابقات ورزشی وزارت نیرو برای تحقق و تعمیق این مهم پیگیری و برگزار می شود.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزرات نیرو نیز با اشاره به ضرورت تقویت مناسبات فردی و گروهی در مسابقات ورزشی به عنوان یک اصل اساسی و ارزشی، خط قرمز وزارت نیرو را اخلاق مداری در تمام ارکان واز جمله عرصه ورزش دانست.

“مالک حسین زاده” با اشاره به کسب رتبه توسط تیم ها تاکید کرد:قهرمان اصلی این مرز و بوم شهدا هستند که از جان خود برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گذشتند.

وی خاطر نشان کرد: همه ما مدیون پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی هستیم و احترام به این نماد برای همه واجب است.

وی سپس به برخی دستورالعمل های مربوط به برگزاری مسابقات ورزشی وزارت نیرو اشاره کرد و متذکر شد: از این پس تنها هر استان می تواند با یک تیم در مسابقات شرکت کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن