یادداشت روز

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور خبر داد:

اعتدال لیست ۱۸ نفره می دهد

کد خبر : 56808

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور گفت: اعتدالگرایان تا ۲۰ روز دیگر فهرست و لیست کاملی از ۱۸ نامزد برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی منتشر می کنند.

به گزارش صبح مشهد، محمد حسن ساقی روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا در مشهد افزود: جلساتی گذاشته ایم و به سراغ عقلا و متخصصان که همان جریان اعتدال هستند، رفته ایم و نشست های مشترکی نیز با اصولگرایان و اصلاح طلبان استان برای تکمیل این فهرست خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای این که رقابت خوبی را در انتخابات شاهد باشیم باید به دنبال این باشیم تا افراد خوشنام، متخصص، شناخته شده برای مردم و با سابقه کار اجرایی  یا افرادی را که حداقل یک دوره در مجلس حضور داشته باشند، در گردونه انتخابات وارد کنیم.

دبیر جمعیت دفاع از نظم و قانون در خراسان رضوی گفت: اگر کشور به این شکل اداره شود که کسانی به عنوان نامزد انتخابات از یک جریان خاص تعیین و به جامعه معرفی شوند، اتفاق خوبی روی نخواهد داد.

ساقی افزود: با حضور متکثر جریان ها شاهد افزایش درصد بالایی از مردم در انتخابات خواهیم بود.

وی، جبهه اعتدال شرق کشور را پیرو دیدگاه های مرحوم حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی دانست و ادامه داد: در مشهد از سایر احزاب به ویژه اصولگرایان توقع داریم مانع یک حرکت تکراری در این دوره از انتخابات مجلس شوند، چون این شهر بزرگ به تحول در همه حوزه های محلی نیاز دارد.

ساقی افزود: نماینده های فعلی مشهد برای این کلان شهر فکر نکردند و برای کشور فکر کرده و کار سیاسی کردند.

وی اضافه کرد: جبهه اعتدال شرق کشور متشکل از جریانات و چهره های اعتدال گرا در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی است و با حزب «اعتدال و توسعه» نیز هماهنگی هایی دارد و در مجموع با همفکری درخصوص انتخابات وارد عمل شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن