شهری

عضو شورای شهر مشهد درحاشیه برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در مشهد بیان کرد:

نمایشگاه بین‌المللی مشهد نقش بنگاه بزرگ اقتصادی را درشرق کشور ایفا می‌کند

کد خبر : 56459

عضو شورای شهر مشهد گفت :نمایشگاه بین‌المللی مشهد به عنوان یک بنگاه بزرگ اقتصادی در شرق کشور نقش بسیار خوبی را در زمینه تبادل تجارب شهر های مختلف داخلی و خارجی ایفا می کند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری تجهیزات پارکی مبلمان شهری و یازدهمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک شهری حسین حسامی افزود: در شورای ششم مصوبه ای به منظور صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کلان شهر ها و حتی شهرهای خارجی اعلام‌شد که جزء تکالیف شهرداری قرار گرفت و به عنوان یکی از سیاست های اصلی در حوزه مدیریت شهری بخصوص خدمات شهری این موضوع تکلیف شد.

وی در خصوص ارزیابی برگزاری این دو نمایشگاه تخصصی بیان داشت :نمایشگاه های مدیریت شهری از سطح کیفی بالایی برخوردار بود. در این نمایشگاه ها تولید کنندگان بسیار خوبی از شهر های مختلف شرکت کرده بودندو این درحالیست که در نمایشگاه مدیریت شهری نیز خدمات شهری ،تجهیزات پارکی ، حوزه حمل و نقل و … دستاوردها و خدمات تخصصی زیادی ارائه شد.

حسامی با اشاره به آن که در این نمایشگاه مانند همیشه شهرداری مشهد دربسیاری از خدمات پیشرو بود ، اظهار داشت : در این نمایشگاه اعلام شدکه تولید و تجارب شهرداری شهرمان به بقیه کلان شهر ها صادر می‌شود که حضور تعدادی شهردار خارجی موید این کارارزشمند است.

وی ادامه داد: همچنین چهاردهمین نمایشگاه ملی کیف و کفش نیز به نمایش و ارائه فعالیت های تولید کنندگان داخلی پرداخت و تولیدکنندگان بسیار توانمندی حضور داشتند که تولیدات شان را ارائه نمودند.

وی با یادآوری درخواستی که از طرف این تولید کنندگان مطرح شد ، بیان داشت : آن هاخواستارایجاد شهرک کیف وکفشی در مشهد یا اطراف آن هستند تاتولیدات شان را ارائه نمایند. امیدواریم‌ مسئولین و مدیران استان خراسان رضوی این مهم را پیگیری کنندوماهم درشورای شهر هرکمکی از عهده مان برآید انجام خواهیم داد.

حسامی افزود: به اعتقاد من این درخواست پیشنهاد بسیارخوبی بود و در نشستی که انجام شد ، مقررگردید که به لحاظ مطالعاتی و علمی طرحی آماده شود تا این درخواست پیگیری شود.

این عضو شورای شهر مشهد خاطر نشان ساخت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها نشان از پویایی و پررونقی حوزه های مختلف دارد که با ارائه بیش از پیش آن می توان به انتقال و نشان دادن دستاوردها و تکنولوژی های جدید کمک کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن