اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

برنامه‌های مراسم روز جهانی قدس در مشهد اعلام شد

کد خبر : 52053

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گفت: مبدأ و تجمع راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد، ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه در میدان پانزده خرداد مشهد خواهد بود و ساعت ۱۰ صبح نیز راهپیمایی به سمت حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمد سلطانی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مبدأ و تجمع راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد، ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه۲۵ فروردین در میدان پانزده خرداد مشهد خواهد بود و این اجتماع در حرم مطهر با سخنرانی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه و قرائت قطعنامه ادامه خواهد یافت و پس از آن نیز نمازجمعه به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه مشهد اقامه خواهد شد.

سلطانی خاطرنشان کرد: تشرف خواهران به حرم مطهر رضوی از از باب الجواد و تشرف برادران از باب الرضا صورت می‌گیرد ضمن اینکه ایاب و ذهاب به صورت رایگان توسط سازمان‌های اتوبوسرانی و قطارشهری به میدان ۱۵ خرداد از ساعت ۸ الی ۱۰:۳۰ صبح و پس از اتمام نماز جمعه از حرم مطهر رضوی به پایانه‌ها از ساعت ۱۲ الی ۱۵ عصر صورت می‌گیرد.

وی گفت: حمل پرچم‌های بزرگ محور مقاومت، برپایی غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه جنایات رژیم صهیونیستی، شهدای انتفاضه و مظلومیت مردم فلسطین، برپایی ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان و برپایی ایستگاه‌های توزیع اقلام تبلیغی نیز در مسیر راهپیمایی پیش بینی شده است و علاوه بر این، هماهنگی برای اعزام گروه‌های سرود ویژه روز قدس به مناطق مرکزی شهر و پارک‌ها با معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین همایش روز قدس ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۴ فروردین برای زائران غیرایرانی در صحن قدس حرم مطهر رضوی با سخنرانی ویدئوکنفرانسی «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان و «شیخ ماهر حمود» و برخی دیگر از سخنرانان مطرح جهان عرب برگزار خواهد شد.

علاوه بر این، پرسمان «روز قدس و مقاومت» نیز با عنوان «استکبارستیزی و دشمن‌شناسی» با حضور حجت‌الاسلام امینی‌خواه از اساتید حوزه علمیه قم، روز‌های ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن