شهری

سردار مجید شجاع : روحانیون مرزبانان حوزه دفاع از اسلام در ولایت هستند

کد خبر : 45726

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در رأس هیئتی با خانواده حجت الاسلام “دارایی” دیدار نمود.

به گزارش صبح مشهد، سردار “مجید شجاع” ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده ی شهید “دارایی” و تکریم مقام والای شهادت در ابتدای سخنان خود بیان کرد: . قطعا اقداماتی که سلسله جدید روحانیت و شاگردان مکتب امام جعفر صادق(ص) در قبل و پس از انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی ایران زحمات زیادی را متقبل شدند و هنوز هم دارنداین مسیر جهادگونه را ادامه میدهند.

سردار “شجاع” در بخشی دیگری از سخنان خود افزود: همانطور که ما در مرزهای فیزیکی در کشور در هشت سال دفاع مقدس ، سپاهیان ، ارتشیان و نیروی انتظامی ، با ایثار گری و فداکاری تلاش کردند تا از مرزهای فیزکی کشور دفاع کنند روحانیت معزز نیز مرزبانان حوزه ی دفاع از اسلام در ولایت هستند و مصداقشان دوشهید گرانقدر و مجاهد ما ، شهید “اصلانی” و دارایی ” میباشد.

وی ادامه داد: شهید ” دارایی “در مناطق محروم و حاشیه ی شهر مخلصانه در حال فعالیت بود و به لطف اقدامات این شهید عزیر و به برکت خون شهید امروز تبدیل به یک نهضتی شده است که برای دیگر افراد جامعه به خصوص افرادی که شناخت زیادی از وی داشتند و یا سایر افرادی که در این کسوت قرار دارند باعث شد که مجدد یک نگاه عطف به خدمات این عزیران در جامعه صورت بگیرد.

سردار شجاع در خصوص اقدامات گشترده دشمنان بعد از شهادت این دو عزیز گفت : دشمن هم همه ی تلاشش را به کار برد که از این واقعه که یک اقدام کور تکفیری و تروریستی در ساحت قدسی حرم مطهر امام رضا علیه السلام بود، بهر برداری اش را بکند و جنگ شیعه و سنی راه بیندازد که الحمدالله با هوشیاری مردم متدین و شهید پرور مشهد مقدس و شهر تربت جام که در روز تشییع پیکر شهید نشان دادند که کماکان در پی آرمان و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حضور دارند و نقشه آنها را بر خنثی کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد :متاسفانه دشمنان علیرغم اینکه می دانند مردم ایران از برادران افغانستانی خود پذیرایی میکنند اما با تخریب و شایعه سازی بدنبال تفرقه هستند.
سردار شجاع در ادامه تصریح کرد :اخیرا در فضای مجازی سرویس های معاند چطور سعی در آب ریختن به آسیاب دشمن داشتند که با لطف خدا و هوشیاری مردم و با صبر و موضع قاطعی که خانواده معظم این دو شهید گرانقدر داشتن نقشه های آنها بر ملا و خنثی گردید

فرمانده مرزبانی استان در پایان گفت: وظیفه داشتیم محضر خانواده ی شهید برسیم و عرض تسلیتی داشته باشیم انشالله خداوند شهید شما را با شهدای کربلا محشور بگرداند و انشالله همه ی ما هم از شهرت شهیدان بر خوردار باشیم.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حسن زاده جایگاه شهید و شهادت را تشریح و یاد و نام شهدا به ویژه شهید دارایی را گرامی داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن