پایتخت فرهنگ اسلامی

۷۰ اثر به سی و سومین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی ارسال شد

کد خبر : 55224

دبیر سی و سومین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی (رضوان) گفت: ۷۰ اثر در مهلت مقرر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که حدود نیمی از آثار رسیده متعلق به گروه های نمایشی مشهد است.

به گزارش صبح مشهد، محمد جهان پا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بعد از مشهد با ۳۷ اثر، شهرستانهای تربت حیدریه و سبزوار هر کدام با ۶ اثر بیشترین سهم از آثار ارسال شده به سی و سومین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی داشته اند.

وی اضافه کرد: هیات داوران بخش نخست سی و سومین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی متشکل از “جواد اشکذری”، “رضا حسن زاده” و “مصطفی یوسف زاده” بررسی آثار ارسال شده به این جشنواره را از روز سه شنبه هفته گذشته در دست انجام دارند و بازبینی آثار را با رفتن به شهرستانهای مختلف از روز دوشنبه هفته جاری آغاز می کنند.

دبیر سی و سومین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی گفت: بازبینی آثار ارسال شده به این جشنواره توسط هیات بازبین تا پایان هفته نخست آبان ماه به اتمام می رسد، مراسم پایانی سی و سومین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی ۲۰ آبان ماه برگزار خواهد شد و یک نفر از اعضای هیات داوران آن از هنرمندان تهران است.

جهان پا به تفاوت های این دوره از جشنواره تئاتر خراسان رضوی با دوره های قبل پرداخت و افزود: امسال بعد از ۱۵ سال بخش تئاتر خیابانی نیز به جشنواره اضافه شده است، از سوی دیگر حضور نیروهای جوان در این دوره از جشنواره از مزیتهای آن به شمار می رود به ویژه این که شاهد پدیده های نوظهوری از قشر جوان در عرصه تئاتر استان هستیم ضمن این که برخی از پیشکسوتان تئاتر استان که سالها دور از تئاتر بودند نیز در این جشنواره شرکت کرده اند که به جذابیت این رویداد می افزاید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن