پایتخت فرهنگ اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین عدیده: بازنشستگان اصلی ترین سرمایه و گنجینه های جامعه هستند

کد خبر : 55089

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به مقام و جایگاه پیشکسوتان و بازنشستگان در ارتش گفت: بازنشستگان سرمایه‌ های اجتماعی و گنجینه‌ های جامعه هستند و بازنشستگی آغاز فرهیختگی، بالندگی، تکامل انسان و آغاز بهره‌ وری از تجارب سودمند است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا«ع»، به مناسبت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس نهاد مقدس عقیدتی سیاسی به فرمان امام«ره»، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با جمعی از پیشکسوتان و بازنشستگان این یگان دیدار و از تلاش این عزیزان در سال‌ های پرافتخار خدمت تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در این دیدار که به صورت چهره به چهره برگزار شد، بازنشستگان را بزرگترین نیروی انسانی و با ارزش‌ ترین دارایی و سرمایه هر سازمان عنوان کرد و گفت: تلاش خستگی ناپذیر عزیزانی که در کمال صداقت و در رستگاری، بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به مردم گذراندند، اینک در اذهان جامعه باقی مانده است.

وی اذعان کرد: با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و تدابیر فرمانده کل ارتش طی سال‌ های اخیر، اقدامات مهمی در راستای بهبود وضعیت معیشت پیشکسوتان و بازنشستگان صورت گرفته است، که امیدواریم بتوانیم در این راستا خدمات خوبی به شما عزیزان ارائه دهیم.

وی افزود: تکریم بازنشستگان باید به یک فرهنگ عمومی و وظیفه ملی تبدیل شود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق نقش پیشکسوتان و بازنشستگان در ارتش را بسیار پررنگ و تاثیرگذار برشمرد و گفت: بازنشستگان در کمال صداقت و سخت کوشی، بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر مقدس خدمت به کشور گذرانده‌ و اقتدار را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای بازنشستگان این یگان خاطرنشان کرد: پیشرفت روز افزون ما مرهون تلاش های جهادگونه پیشکسوتان و بازنشستگان است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن