شهری

برپایی غرفه خدمات هوشمند شهروندی در عرصه میدان شهدا

کد خبر : 54597

مدیرعامل‌ سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: امسال نیز مشابه سنوات گذشته سازمان فاوا غرفه هایی با حضور اپراتور های ایرانسل ، همراه اول و تعمیرات موبایل در عرصه میدان شهدا برپا می کند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا سمیعی در خصوص اقدامات سازمان فاوا در دهه پایانی صفر اظهار کرد: امسال تعامل گسترده‌ای با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد برقرار کرده‌ایم تا اقداماتی که آنها برنامه ریزی کردند را در سامانه های مورد نظر عملیاتی کنیم.

وی افزود: به موازات این تعامل از ظرفیت‌های نمایشگرها در سطح شهر جهت اطلاع رسانی‌های لازم به زائران استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل‌ سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به برپایی غرفه در عرصه میدان شهدا، گفت: غرفه های اپراتور های ایرانسل و همراه اول و تعمیرات موبایل از جمله این موارد است.

وی تاکید کرد: در روزهای پایانی صفر مسابقه‌ای به صورت روزانه در اپلیکیشن شهر من برگزار می‌شود که به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جایزه داده خواهد شد.

مدیرعامل‌ سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به دیگر اقدامات اضافه کرد: همچنین در عرصه میدان شهدا مکانی برای نصب اپلیکیشن شهر من و راهنمای استفاده از آن در نظر گرفته شده است و همچنین محلی برای شارژ موبایل زائران نیز پیش بینی شده است.

وی با اشاره به نصب ایستگاه های شارژ من کارت در عرصه میدان شهدا، تاکید کرد: در نقشه همراه مشهد سعی کردیم لیست مکان‌هایی همچون مراکز ارزاق عمومی، مراکز اسکان، پارکینگ‌های موقت، سرویس بهداشتی و … را بروز رسانی کنیم و با هماهنگی معاونت فرهنگی سامانه اسکان اضطراری جهت رفاه حال زائران در حال آماده‌سازی است.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن