شهری

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی کشف رود

کد خبر : 24983

طرح های احیا و ساماندهی کشف رود تهیه شده است که در آن ساماندهی بستر، ساماندهی اراضی پیرامونی، ایجاد کمربند سبز شمالی و حمایت های اجتماعی از افرادی که در این منطقه ذی نفع هستند، به ویژه بخش هایی که می خواهد زمینه توسعه کشاورزی اطراف شهر مشهد را داشته باشد دیده شده است.
شهردار مشهد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی طرح احیا و ساماندهی کشف رود به زودی آغاز خواهد شد، گفت: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آغاز فعالیت های ساماندهی کشف رود در نظر گرفته شده است.

به گزارش صبح مشهد، محمدرضا کلائی در حاشیه جلسه کارگروه احیای کشف رود که با حضور استاندار خراسان رضوی، رییس کل دادگستری خراسان رضوی، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، در خصوص تامین اعتبار طرح ساماندهی کشف رود افزود: با توجه به اینکه لکه های واقع در منطقه کشف رود ذی نفعان مختلفی دارد، بخشی از آن توسط بخش خصوصی انجام خواهد شد و هماهنگی آن را برعهده خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: اما با این حال برای شروع کار منابع مورد نیاز را درنظر خواهیم گرفت که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد بود ،مابقی اعتبار مورد نیاز نیز کم کم و با پیشرفت کار مشخص خواهد شد.
وی با بیان اینکه مجموعه ای متشکل از ۱۱ دستگاه در بحث احیا و ساماندهی کشف رود همکاری دارند، اظهارکرد: راهبری و هماهنگی این مجموعه بر عهده شهرداری مشهد است که امیدواریم با حمایت دستگاه قضایی و همکاری دستگاه های اجرایی این طرح را به سرانجام برسانیم.
کشف رود

کلائی تصریح کرد: طرح های احیا و ساماندهی کشف رود تهیه شده است که در آن ساماندهی بستر، ساماندهی اراضی پیرامونی، ایجاد کمربند سبز شمالی و حمایت های اجتماعی از افرادی که در این منطقه ذی نفع هستند، به ویژه بخش هایی که می خواهد زمینه توسعه کشاورزی اطراف شهر مشهد را داشته باشد دیده شده است.
شهردار مشهد ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده طرح احیا و ساماندهی کشف رود از دو نقطه شرق پنج کیلومتر بعداز تصفیه خانه چرمشهرو از غرب حدفاصل بین کلاته نوری و خین عرب به زودی آغاز خواهدشد.
گفتنی است؛ درجلسه کارگروره احیای کشف رود توافق نامه ساماندهی کشف رود از سوی شهرداری مشهد و ۱۱ دستگاه اجرایی استان امضا شد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن