شهری

انجام سه هزار و ۳۷۸ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی

کد خبر : 51885

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: در نوروز امسال سه هزار و ۳۷۸ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان خراسان رضوی انجام شده است.

به‌گزارش صبح مشهد به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی یوسف بیدخوری امروز یکشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر افزود: بازدید های نظارتی از تاسیسات گردشگری استان از اوایل اسفند ماه سال گذشته آغاز و در مرحله اول تمام تاسیسات گردشگری استان مورد بازدید قرار گرفت و نواقص و اشکالات برای بر طرف کردن به مدیران مجموعه‌ها اعلام شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: مرحله دوم نظارت که از ۱۵ اسفند آغاز شد، روند خدمات رسانی به زائران و مسافران ارزیابی و نظارت شد.

بیدخوری تصریح کرد:واحدهایی که به ضوابط مربوطه در هر کدام از تاسیسات گردشگری را رعایت نکردند به آن‎‌ها اخطار و تذکر داده شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: براساس نظارت‌های انجام شده در این مدت هزار و ۳۱۴ مورد تذکر کتبی و اخطار و به ۱۱۷ شکایت رسیدگی و ۵۲ مورد پلمب واحد متخلف انجام شده است.

او یادآور شد: بازرسان در محل قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و به محض دریافت شکایت حضوری یا تلفنی از طریق سامانه ۳۷۰۴۵-۰۵۱ بلافاصله به محل مراجعه و از تضییع حقوق مسافر جلوگیری می شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن