اسلاید شوشهری

پیام تبریک فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

کد خبر : 54043

سردار سرتیپ پاسدار” محمدکاظم تقوی” در پیامی ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان رسانه تبریک گفت.

به گزارش صبح مشهد، در متن این پیام آمده است؛
اگر زحمات شما نباشد، این لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود؛ شما آن را حفظ می کنید و در اختیار اقکار مردم قرار می دهید.” مقام معظم رهبری”( مدظله العالی)

طلوع خورشید حقایق در جامعه اسلامی به افق روشن تفکر اندیشمندان خرد ورزی تعلق دارد که با خامه جان از عمق وجود خود می جوشند و دیدبانی سنگر آزادی، آگاهی و آرامش را مسئولانه بر دوش می کشند.

به قداست سوگند خداوند تبارک و تعالی به قلم، هفدهم مرداد ماه روز بزرگداشت مقام خبرنگار که از برکت خون شهدای عرصه قلم و سنگر عشق و معرفت جان می گیرد را صمیمانه به شما پاسداران وادی اندیشه ورزی و نخبگان رسالت خطیر خبرنگاری تبریک و تهنیت عرض می کنم.

به یقین توسعه ارتباط و تعاملات پلیس و رسانه در برقراری و تحکیم نظم و امنیت حاصل هم اندیشی، نیک اندیشی و خردورزی متقابل برای بهره مندی از ظرفیت های موجود محقق می شود و در عرصه نشر و انعکاس این جلوه های ایثار، از خودگذشتگی و عشق به ولایت اصحاب رسانه و سرداران قلم بوده و اهتمام جدی در مسیر خدمت به نظام مقدس و انقلاب پرشکوه اسلامی زیر پرچم ولایت فقیه و با توجهات ولی نعمتمان حضرت امام رضا( علیه آلاف التحیه و الثنا) با امیدآفرینی و پاسداشت ارزش های اسلامی و انقلابی پیشرو و ثابت قدم هستند.

توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن