شهری

افتتاح مجتمع اقامتی ۵ واحدی در منطقه پدافند هوایی شمال شرق

کد خبر : 57941

مجتمع ۵ واحدی نیروی پدافند هوایی جهت ارائه خدمات اقامتی و رفاهی به کارکنان این نیرو در منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده این منطقه افتتاح شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در آیین افتتاح این مجتمع، با بیان اینکه این مجتمع با به روز ترین امکانات و در فضایی کاملاً استاندارد بنا شده است، اظهار کرد: تلاش‌ ها و خلاقیت‌ های صورت گرفته در این مجتمع در خود کفایی، حفظ و ارتقاء توان رزمی نیروی پدافند هوایی سهم بسزایی دارد.

وی با اشاره به این که احداث پروژه‌ های اقامتی، فرهنگی و رفاهی در شهرک های سازمانی نقش مهمی در رفع تأمین نیازمندی‌ ها و آرامش خانواده‌ های کارکنان دارند، افزود: زیبا سازی و خوشایند سازی محیط زندگی کارکنان و خانواده‌ های آن‌ ها در راستای توجه ویژه نیروی پدافند هوایی به موضوع آرامش روحی و روانی کارکنان است که به همین علت، ایجاد امکانات فرهنگی و رفاهی از اقدامات ضروری است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطرنشان کرد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق با در اختیار داشتن ظرفیت‌ های انسانی خوب، انقلابی و کارآمد، همواره آماده حضور در میدان‌ های جهاد، مردم‌ یاری و شرایط سخت است.

امیر سرتیپ دوم معصومی در پایان از افتتاح ۴ پروژه اقامتی و رفاهی دیگر در اوایل سال آینده خبر داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن