شهری

طلسم ۴۶ ساله بیمارستان رضا شکسته شد

کد خبر : 53688

مدیر درمان اداره‌ کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: طلسم ۴۶ ساله احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی رضا در مشهد، با قرار گرفتن در فهرست طرح های عمرانی این سازمان شکسته شد.

به گزارش صبح مشهد، دکتر رضازاده در گفت و گو با ایرنا افزود: احداث بیمارستان رضا در مشهد که از سال ۱۳۵۶ تاکنون معطل مانده بود، با پیگیری های فراوان انجام و با دریافت مصوبه هیئت مدیره و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی وارد مرحله اجرایی شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس تهیه نقشه اجرای این بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی به شرکت مشاور ابلاغ شده و این پروژه در قالب فهرست پروژه‌های عمرانی امسال قرار گرفته است. وی با بیان این که رایزنی با شهرداری منطقه برای تسریع در انجام کار در دستور کار است، اظهار کرد: با توجه به این که ساخت این بیمارستان با درنظر گرفتن استانداردهای پنج دهه قبل بوده است، اجرای این پروژه با طراحی نقشه جدید و همگام با استانداردهای جاری انجام می‌شود. رضازاده افزود: هزینه ساخت این پروژه از سوی تامین اجتماعی پذیرفته شده است و برآورد هزینه ساخت آن پس از پایان طراحی نقشه انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، پروژه بیمارستان رضا در مشهد حدفاصل انتهای بزرگراه پیامبر اعظم(ص) تا سه راه فردوسی قرار دارد، ساختمان نیمه تمام آن ابتدا در سال ۱۳۵۶ احداث و دو سال بعد به بنیاد مستضعفان تحویل و پس از ۱۴ سال بلاتکلیفی، در سال ۱۳۷۱ به سازمان تامین اجتماعی واگذار می‌شود تا تعیین تکلیف شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن