شهری

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل و معاونین سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد :

تسهیل و تسریع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گرانقدر

کد خبر : 54623

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در دیدار با مدیرکل و معاونین سازمان تأمین اجتماعی خواستار تسهیل و تسریع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گرانقدر شد.

بر پایه همین گزارش رئیس شورای قضایی استان در این دیدار گفت : ارتقاء خدمات مطلوب به شهروندان باید با استفاده از کلیه ی ظرفیت های موجود سازمان تأمین اجتماعی در دستور کار قرار گیرد و دادگستری استان نیز حمایت ها و پشتیبانی های قضایی و حقوقی لازم را از این حیث به عمل خواهد آورد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد : جمع وسیعی از مردم گروه هدف سازمان تأمین اجتماعی هستند و بنابراین باید با مدیریت مناسب و حفظ سرمایه های موجود، هرچه بیشتر در جهت خدمت رسانی به آنان تلاش کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی با اشاره به اهمیت تعاملات بین سازمانی در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوبتر به مردم عزیز افزود : باید با برگزاری جلسات مشترک و همچنین استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، ارتباطات و تعاملات را جهت هماهنگی و هم افزایی افزایش داد.

گفتنی است مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان در این دیدار با تشریح وظایف این سازمان گفت : تعاملات خوبی بین سازمان تأمین اجتماعی و مجموعه قضایی با هدف ارتقاء رضایتمندی های عمومی وجود دارد و در این راستا معاونت اجتماعی دادگستری استان نقش ویژه ای داشته است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن