شهری

سرهنگ سلیمی؛ در دوران ۱۴ ماهه خدمت، ۲۵ درصد از جانباختگان حوادث رانندگی خراسان رضوی را کاهش دادیم

کد خبر : 23035

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: کاهش ۲۵ درصدی جانباختگان در حوادث رانندگی، اصلاح هندسی معابر نقاط حادثه‌خیز و گره‌های ترافیکی مشهد و تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان راهنمایی و رانندگی از اقدامات من و همکارانم در خدمت ۱۴ ماهه من در استان خراسان رضوی بود.

به گزارش صبح مشهد، محمدباقر سلیمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور خراسان رضوی، اظهارکرد: من مدت کوتاهی در استان خراسان رضوی خدمت‌گذار زائرین و مجاورین امام‌رضا(ع) بودم. اگر در این مدت پیشرفتی به‌دست آوردیم، با تلاش همکاران و صبر و ایثارگری خانواده‌ آن‌ها بوده است.

وی ادامه داد: من به عنوان سربازی کوچک تلاش کردم تدابیر سلسله مراتب نیروی انتظامی را به سرانجام برسانم. امیدوارم در این راه توانسته باشیم، به اندازه وسع خود تلاش کرده باشیم و نقصی در کار ما نباشد.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا بیان کرد: از اقدامات من و همکاران‌ام در این مدت ۱۴ ماهه، کاهش ۲۵ درصدی جانباختگان در حوادث رانندگی، اصلاح هندسی معابر نقاط حادثه‌خیز و گره‌های ترافیکی مشهد و تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان راهنمایی و رانندگی بود.

سلیمی افزود: تدوین برنامه ۵ ساله کاهش حوادث رانندگی در سطح استان با هدایت و فرماندهی سرهنگ تقوی انجام شد. این برنامه به امضا استاندار رسید و به دستگاه‌های مختلف دیگر ابلاغ شد. این برنامه می‌تواند راهی برای ایمنی مطلوب، حمل‌و‌نقل و ترافیک باشد.

وی با بیان اینکه «بنده در این مدت کوتاه سه نعمت بزرگ نصیبم شد»، عنوان کرد: اولین نعمت پذیرفته‌شدن من به عنوان خادم و خدمت‌کار حرم مطهر رضوی بود. دومین نعمت دوستان و همکاران عزیزی است که در این راه با آن‌ها بودم. نعمت سوم این بود که تا حدی رفتار و کردار من توانسته بر دیگران اثرگذار بگذارد.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا خاطرنشان کرد: برای همکارانم در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی رانندگی استان آرزوی توفیق دارم. سرهنگ دهنوی افسری شایسته در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی بودند که برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم این مجموعه با تعامل با دیگران به سمت اهداف تعالی برود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن