شهری

دیدار فرمانده مرزبانی استان با خانواده همرزم شهیدش در مشهد مقدس

کد خبر : 53484

سردار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهید “هاشمی ” از شهدای سادات در مشهد مقدس دیدار نمود.

به گزارش صبح مشهد ، سردار “مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان به همراه تعدادی از معاونین در آستانه عید غدیر خم با خانواده شهید “سید احمد علی هاشمی” در مشهد مقدس دیدار نمود.

این گزارش حاکیست: سردار “شجاع” در این دیدار به بیان لحظه شهادت شهید “هاشمی” پرداخت و عنوان داشت: در آن زمان اشرار مسلح وارد کشور شده بودند و تیمی جهت مقابله با این اشرار به ارتفاعات شهرستان تربت جام عزیمت و من به همراه شهید ” سید احمد علی هاشمی” و چند نفر دیگر وارد منطقه تردد اشرار مسلح شدیم.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه تصریح کرد: اشرار از بالای ارتفاعات به ما مشرف بودند و شروع به تیراندازی نمودند که من و شهید”هاشمی” در پشت یک تخته سنگ سنگر گرفتیم و هر از چند گاهی به سمت آنان شلیک می کردیم که در یک لحظه شهید “هاشمی” بلند شد و به سمت اشرار تیراندازی نمود که ناگهان دیدم به من تکیه داد و متوجه اصابت گلوله به سینه اش شدم.

سردار “شجاع” در ادامه از عقب آوردن همرزمش گفت و بیان داشت: وقتی شهید “هاشمی” را به عقب آوردیم تمام قسمت سمت راست لباسم پر خون شده بود و در مسیر انتقال به بیمارستان سید “احمد علی” به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

فرمانده مرزبانی استان با گرامیداشت یاد و نام همه شهداء بویژه شهدای سادات در آستانه عید غدیر خم عنوان داشت: رشادت و ایثار گری شهداء در همه عرصه ها امنیت امروز کشور را رقم زده است لذا باید همواره در جمع خانواده آن ها حاضر شده و یاد و نام آن ها را گرامی بداریم.

همسر شهید “سید احمد علی هاشمی” نیز با قدردانی از حضور سردار “شجاع” گفت:شهیداز شهادت خود اطلاع داشت و لحظاتی قبل از اعزام به ماموریت همه چیز برای منزل خرید و کپسول را گاز کرد و گفت، شاید برنگردم و بعد رفت به ماموریت و خبر شهادتش را برای ما آوردند.

گفتنی است شهید”هاشمی” سال ۷۷ در منطقه مرزی تربت جام در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل گردید و از این شهید والامقام ۳ فرزند پسر و ۲ فرزند دختر به یادگار مانده است.

روحش شاد و یادش گرامی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن