شهری

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی خبر داد:

طرح وکیل الشهدا در مرزبانی خراسان رضوی اجرا می شود

کد خبر : 34101

 فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با جانباز مرزبانی و تعدادی از مادران شهدای مرزبانی در روستای پاژ دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار “مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در دیدار با “علی رحمتی” جانباز مرزبانی و مادران شهدای مرزبانی بیان داشت: مقام جانبازی در راه حراست از مرزهای ایران اسلامی مقامی است والا که نشان از عنایت خداوند و اخلاص و از خودگذشتگی افراد دارد.
وی در ادامه افزود: از خودگذشتگی و حماسه آفرینی جانبازان و شهدای مرزبانی است که باعث شده مردم ما بتوانند در سایه امنیت و آسایش فراهم شده به فعالیت و کسب و کار بپردازند و همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم و بکوشیم دنباله روی مسیر پرافتخار آنها باشیم.
در ادامه این دیدار سردار “شجاع” در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
وی در تشریح تصمیمات اتخاذ شده در خصوص خانواده شهدا و جانبازان گفت: بنا به درخواست مادران شهدای مظلوم مرزبانی برای حضور در مناطق مرزی ، حضور این عزیزان در پاسگاه های مرزی باعث ایجاد روحیه به فرزندان مرزبانشان می شود .
سردار شجاع در ادامه از اجرای طرح کیل الشهدا خبر داد و تصریح کرد: همچنین طرحی به نام طرح وکیل الشهدا برنامه ریزی شده بطوری که مسئولین مرزبانی هر کدام کفالت تعدادی از خانواده شهدا را به عهده داشته باشند و بر خدمات رسانی به خانواده شهدا از نزدیک نظارت کنند.

در این دیدار فرمانده مرزبانی استان ضمن قدردانی از زحمات جانباز “رحمتی” به رسم یادبود لوح تقدیری به وی اهدا نمود.
گفتنی است جانباز “رحمتی” در حادثه تروریستی سراوان طی درگیری با اشرار مسلح به درجه جانبازی نائل گشته است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن