یادداشت روز

مرزبان امنیت

کد خبر : 52725

نویسنده: غلامرضا تدینی راد

لباس رزم به تن کرده و افتخارش این است ؛ نام سرباز بر او نهاده اند.
مرزبان است و دیده بان جان برکف که شب و روز از مرزها دفاع می کند. مرز در قاموس نگاه و معرفتش به حریم و حدود ارضی کشورمحدود نمی شود.
لبیک به فرمان رهبر را هر لحظه و هر ساعت برای خدمت به مردم و دفاع از نظم و امنیت در دل نجوا دارد و از جان مایه می گذارد تا جان و زندگی مردم و سلامت جامعه به خطر نیفتد.

او مرزبانی است که برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و همچنین خط سلامت اجتماعی و خط ارزش ها و اصول انقلابی و اسلامی و خط امنیت تمام قد ایستاده و صلابتش با استعاره ها در فهم واژه تفسیر نمی شود.

با جلال و شکوه ایستاده و بی ملال که باید مرهم زخم باشد و دلهره و نگرانی از دل زخم خورده مظلومان بزداید. او فراتر از خیال واهی دشمنان و هر یاوه گو ، مردانه در جدال هنجار شکنان و قانون گریزان و دشمنان انقلاب و مردم در صحنه ایستاده و پای کار است. دلش غمناک نیست از آنان که کناری ایستاده اند و نظاره گرش هستند.

او مرزبان است و سوگند یاد کرده، از جان گذشته و حافظ میهن چون کوه مستحکم باشد تا جلوه صبح دولتش به شوق دیدن آرامش و امنیت مردم بدرخشد.
چشم بصیرت دارد و دل به فرمان ولی امر سپرده تا شکوه “انا فتحنا” را به رخ بکشد.

فجرآفرین است و برای انفجار نور از جان می گذرد.
در گردباد فتنه ها ، مرزبان نظام اسلامی و دفاع از حقوق مردم است و درمیدان.
عطر شهادت در عصر این روزها با رنگ خون او مفهوم پیدا کرده است.

برخی ناخواسته و شاید ندانسته و گروهی نیزدانسته و از سرعداوت خواستند بگویند مرزبان ، نگهبان حقوق مردم نیست و این خیالی باطل بود .

بردبار بود و هیچ نگفت ؛ در خیابان ، در جاده ، در جای جای ایران اسلامی با اهدای جان خود ثابت کرد برای مردم و برای کشور و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ستاندن حق مظلوم از ظالم ، «یا علی مدد » گفته و در راه حق از معبر دنیا و تعلقاتش چه بی ریا گذشته است تا پرچم ابوالفضل(ع) و ندای امام حسین(ع) همیشه دراوج بماند.

بختت بلند مرزبان ، در بلندای اقتدار سر برافراشته ای و چه زیباست بر شاخسار شوق مردم ، امروز شهادتت افتخار و غرور وطن شده است.

مهم نیست یاوه گویان و غفلت زدگان ، گاهی بر حماسه و رشادتت چشم بسته و هیچ نمی گویند . آن ها حرفی برای گفتن ندارند؛ هفت خوان عشق را پیموده ای و هر نفس تو بر دستان اقتدار این مرز و بوم شمشیری تازه می رویاند.

مرزبان ، شیرمرد سنگر خدمت و عزت . راهت ادامه دارد و پیام شهادتت بانگ سروشی است با آوازهایی سرشار از تحریرهای تازه برای همرزمان تو و خادمان مردم و ملت عزیزمان که می دانند سلاح سپاه ولایت، وحدت است و باید عمار گونه مدافع امنیت و اقتدار این کشور و نظام اسلامی بود.

امروز ایران می داند این آرامش و امنیت خون بهای شهامت و شجاعت مرزبانی است که مژده ” و لا تهنوا ” سرداده اند و علمدار ولایت هستند.

به یاد شهدای راه امنیت و شهدای غیور مرزبانی برجک “مزه سر” سراوان که عاشقانه به آسمان پرکشیدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن