شهری

اجرای عملیات باز سازی پیاده رو و جدول در خیابان رضا منطقه یک

کد خبر : 52271

شهردار منطقه یک از اجرای عملیات باز سازی و باز پیرایی بیش از ۵۰۰ متر مربع پیاده رو و ۱۵۰ متر طول جدول سنگی در انتهای خیابان رضا، حدفاصل رضا ۳۴ و ۳۶ این منطقه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد، مجید نژادحسین با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای ایمنی بخشی به تردد عابرین پیاده و به جهت ارتقا کیفیت سطح پیاده روها و جداول خیابان رضا عملیات بازسازی پیاده رو به متراژ ۵۰۰ متر مربع و ۱۵۰ متر طول جدول در این معبر پر تردد اجرایی گردید.

وی افزود: پیاده رو ها به عنوان یکی از اماکن پر تردد برای استفاده عموم شهروندان حائز اهمیت بوده و یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های مدیریت شهری، ارتقا کیفی سطح پیاده رو ها و ایمنی بخشی به تردد عابرین پیاده بوده است که در همین راستا با تلاش و همت همکاران اجرایی این منطقه عملیات شناسایی نقاط آسیب دیده در سطح این منطقه ادامه دارد.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: یکی از دلایل آسیب به پیاده رو ها ورود وسایل نقلیه موتوری به این معابر می باشد که علاوه بر ایجاد نا امنی برای عابرین پیاده موجب فرسایش و تخریب سنگ فرش ها و پیاده رو ها می شود.

مجید نژادحسین از شهروندان خواست تا با استفاده صحیح از پیاده رو ها و عدم ورود وسایل موتوری به این معابر ضمن رعایت حقوق شهروندی برای خود و دیگران شهرداری را در حفظ و نگهداری این اماکن یاری رسانند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن