اسلاید شوشهری

دمای شبانه در خراسان رضوی به پنج درجه زیر صفر می‌رسد

کد خبر : 49905

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای شبانه در بیشتر مناطق استان از امشب و طی هفته آینده به زیر صفر درجه و در مناطق سردسیر خراسان رضوی به کمتر از پنج درجه زیر صفر می‌رسد.

زهرا آهنگرزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بارش‌های پراکنده ای در مناطقی از شمال و شرق استان خراسان رضوی طی شبانه روز گذشته رخ داده است، این بارشها به تناوب تا روز دوشنبه هفته آینده همراه با افزایش ابرناکی به ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

آهنگرزاده افزود: میانگین دمای هوای مشهد طی شبانه روز گذشته بین سه و هفت درجه سلسیوس در نوسان بود که برای امروز بیشینه دمای هوای مشهد هشت درجه سلسیوس و کمینه دمای این شهر به زیر صفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: درگز با کمینه دمای هوای یک درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۱۸ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی شبانه روز گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ سبزوار با ۵۰ کیلومتر در ساعت بوده است.

آهنگرزاده افزود: در این مدت بارشهایی در شهرستانهای کلات، چناران، قوچان و مشهد گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به کلات با ۲.۴ میلیمتر بارندگی بوده است.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن