شهری

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش: مرز‌های شرقی در برد الکترونیکی و اپتیکی ارتش قرار دارد

کد خبر : 52207

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا گفت: امروز در مرز‌های شرقی کشور در تمام ابعاد تجهیزات و تسلیحات، در برد الکترونیکی و اپتیکی به روز هستیم و جای نگرانی برای هیچ کدام از هموطنان ما در منطقه شرق کشور نیست.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ ستاد رضا آذریان امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش و رژه نیرو‌های مسلح در مشهدمقدس اظهارداشت: ارتش در قبل از پیروزی انقلاب و در راه تثبیت انقلاب در کنار مردم و در کنار امام و رهبری بود و اقدامات بسیار بزرگی را انجام دادند.

وی با بیان اینکه ارتش امروز همچنان حافظ مرزها، انقلاب و دستاوردهاست افزود: سربازان فداکار ارتش در تمام جریانات انقلاب و دوران دفاع مقدس همچنان حافظ امنیت کشور و مرز‌های جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

سرتیپ امیر آذریان تصریح کرد:امروز ارتش با توکل به خداوند متعال و با دریافت منویات مقام معظم رهبری و تدابیر و راهبرد‌های ایشان توانسته به عنوان یک نیروی نظامی در منطقه آماده انجام ماموریت باشد. این قدرت نمایی و این قدرت نظامی را همه نیرو‌های مسلح ما دارند.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا با بیان این مطلب که توان رزمی ارتش هر روز در حال تقویت است گفت: امروز ما دورتر از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران را نیز رصد می‌کنیم و برای آن‌ها برنامه داریم و همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند ما باید پیشرفت کنیم و مسیر را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد:امروز در مرز‌های شرقی کشور در تمام ابعاد تجهیزات و تسلیحات، در برد الکترونیکی و اپتیکی به روز هستیم و جای نگرانی برای هیچ کدام از هموطنان ما در منطقه شرق کشور نیست.

سرتیپ امیر آذریان با بیان اینکه ارتش پس از انقلاب همواره در کنار مردم بوده است افزود: امروز ارتش با توکل به خدا و تدابیر رهبری به عنوان یک نیروی نظامی آماده انجام هر ماموریتی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن