شهری

امام جمعه مشهد: اتحاد ایران و عربستان ترس بر جان رژیم غاصب اسرائیل انداخت

کد خبر : 52108

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: اتحاد کشورهای همسایه از جمله ایران و عربستان و دیگر کشورهای همسایه ترس بزرگی بر جان رژیم صهیونیستی انداخته است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه حرم مطهر رضوی افزود: رژیم صهیونیستی می داند که گسترش حلقه مقاومت در منطقه، سبب تسریع به زانو در آوردن آنان خواهد شد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: برخی ممکن است بگویند بعد از ۴۳ سال برگزاری راهپیمایی، سرانجام این اقدام چه دستاوردی داشته است؟.

امام جمعه مشهد ادامه داد: برپایی راهپیمایی روز قدس موجب مردمی کردن این روز، اسلامی شدن موضوع فلسطین، جلوگیری از فراموش شدن مسئله فلسطین، افروخته شدن شعله مقاومت، جلوگیری از اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و وحدت ملت های مختلف در برابر رژیم صهیونیستی شده است.

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه، تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی علاوه بر بی اعتباری در مجامع بین المللی، از درون نیز دچار فروپاشی شده است و زودتر از پیش بینی ها به انتهای حیات نامشروع خود نزدیک شده است.

وی بیان کرد: امروز ترس رژیم کودک کش اسرائیل از بچه شیعه های حزب الله به مراتب بیشتر از هر قدرت و تسلیحات جنگی دیگر در کره زمین است و می دانند هیچ قدرتی جلودار جبهه مقاومت نخواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن