شهری

تنها بوستان زائرپذیر مشهد ظرفیت چهار هزار نفر شب اقامت را دارد

کد خبر : 51758

شهردار منطقه هفت گفت: کمپ غدیر تنها بوستان زائر پذیر در مشهد است که میزبانی مهمانان حضرت ثامن با ظرفیت چهار هزار نفر شب را در اختیار دارد.

به گزارش صبح مشهد، “وحید برجسته نژاد” در حاشیه بازدید از کمپ غدیر اظهار کرد: امکانات این مجموعه تفریحی شامل خرید ارزاق، ایستگاه شارژ موبایل، سرویس بهداشتی، ظرف شویی، حسینیه برای فرایض دینی، دریاچه، شهربازی و قایق رانی است.

شهردار منطقه هفت بیان کرد: در ایام نوروز جشنواره بهار در بهار را از ۲۵اسفند امسال تا ۵فروردین ماه۱۴۰۲ خواهیم داشت که یکی از بزرگترین جشنواره‌های هنری در مشهد است که برنامه‌هایی از جمله اجرای بازی‌های مختلف بومی محلی، والیبال غول آسا، بازی‌های فکری، فوتبال انسانی، غرفه کودکان، سرود و نمایش خیابانی را در خود دارد.

برجسته نژاد خاطرنشان کرد: بازارچه صنایع دستی فاخر و سوغات استان خراسان رضوی نیز از دیگر بخش هایی است که در این ایام پیش بینی شده و ۵۰غرفه در محوطه بوستان دایر خواهد شد و امیدواریم از ظرفیت تفریحی این پارک به خوبی استفاده شود.

وی اضافه کرد: از جمله اقدامات منطقه هفت برای اسکان زائران می‌توان به آماده سازی فرهنگسرای غدیر، سوله بحران و سالن‌های ورزشی دیگر در منطقه اشاره کرد که ظرفیتی بیش از ۵۰۰نفر دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن